آشنایی با انواع برندینگ

  • برندینگ محصول شامل کلیه‌ی فعالیت‌های بازاریابی جهت انتخاب نام، طراحی لوگو، طراحی منحصر به‌فرد محصول، بسته‌بندی و … است.
  • پرسونال برندینگ، روش هر شخص برای ایجاد ارزش و تصویری از خود به عنوان یک فرد حرفه‌ای در ذهن مخاطبان است.
  • دیجیتال برندینگ یکی از تکنیک‌های مدیریت برند از طریق ترکیب دیجیتال مارکتینگ با برندینگ است.
  • برندینگ جهانی توسط تعداد کمی از شرکت‌ها انجام شده و هویت ثابتی را در سراسر جهان از آن‌ها نمایان می‌سازد.