معرفی بهترین کتاب‌های برندینگ

1 . برندینگ احساسی

پارادایم جدید برای ارتباط دادن برندها با مردم

این یک کتاب فوق العاده است که به بازاریابان نشان می دهد – که فارغ از نوع محصول یا خدمتی که ارائه می کنند – چطور باید مصرف کننده به شدت بدبین را در سطحی کاملا احساسی با محصول درگیر کنند.

این کتاب مملوء از نمونه های عینی و عملی از مراجعین نویسنده کتاب است که به تحلیل تغییرات رفتاری و جمعیت شناختی در جوامع و کانال های توزیع خرده فروشی می پردازد.

2 . بیست و دو قانون تغییر ناپذیر برندینگ

بیست و دو قانون تغییر ناپذیر ناپذیر برندینگ یک کتابچه راهنمای جامع در رابطه با برند و برندینگ است. این کتاب حکایاتی را در رابطه با بزرگترین و موفق ترین برندها در دنیا برای شما عنوان می‌کند که از بین آنها می توان به برندهای رولکس، ولوو، استارباکس و هِینکِن اشاره کرد.

3 . رها کردن ایده های ویروسی

رها کردن ایده‌های ویروسی ارزش و اهمیت ایده های جدید، تغییر و نوآوری را در دنیای محصولات فیزیکی و غیر فیزیکی یا همان خدمات به رسمیت می‌شناسد.